4,50 RON
Autor: Mihai C. Demetrescu
Editura: Politică, București
Anul apariției: 1969
Colecția: Biblioteca Organizării și Conducerii Științifice
Tip copertă: Broșată
Număr pagini: 170
Calitate: Stare bună
Tehnologia organizațională, indispensabilă pentru creșterea economică - marketingul - este o optică nouă care evaluează funcțiunile întreprinderii potrivit finalității realizării beneficiilor prin satisfacerea consumatorului, studiat multidimensional, o disciplină a adaptării producției la cerințele pieței. Lucrarea încearcă, într-o formă cît mai simplă și mai laică cu putință, să constituie un inventar de cunoștințe de bază în problemele și metodele moderne ale cercetărilor de marketing privind noile concepte și tehnici, verificate de experiența mondială. Ținînd seama de perspectivele dezvoltării marketingului în țara noastră, în obiectivul ei ultim lucrarea caută să pledeze pentru necesitatea transformării studierii cererii de consum - tradițional abordată descriptiv - într-o disciplină riguros științifică, dispunînd de instrumentele unor măsurători exacte pentru descoperirea regularităților și tendințelor care ne explică prezentul și ne permit schițarea viitorului cererii.
Editura Bookman SRL
Cégjegyzékszám: J26/753/2010
Adószám: RO27704989
Copyright © Bookman SRL 2013-2024
Minden jog fenntartva